Informace o Všeobecných podmínkách

1. Podmínky účasti:

V případě fyzické účasti na konferenci: 

Účastnický poplatek zahrnuje:

  • Vstup na akci pro jednu osobu, dle vybrané varianaty
  • Občerstvení během programu akce: dopolední coffee break, oběd, pro účastníky prvního dne také vstup na večerní společenské setkání (pro účastníky celé konference nebo 1. dne)
  • Sborník přednášek v tištěné podobě i elektronické podobě ke stažení na www.vidacon.cz (přístup pod heslem, které bude účastníkům předáno na konferenci, případně následně emailem)
  • videozáznam konference

V případě registrace živého on-line přenosu:

  • Link pro připojení k živému přenosu konference do vašeho počítače
  • Přístup k elektronické verzi prezentací  - ke stažení na www.vidacon.cz (přístup pod heslem)
  • Přístup k videozáznamu konference - ke shlédnutí kdykoliv po proběhnutí konference

2. Zrušení registrce:  

Provedená registrace je závazná. Organizátor konference (Mgr. Marcela Musílková  - VIDA conference) musí být písemně vyrozuměn o zrušení účasti na konferenci. Zastoupení přihlášeného účastníka je možné bez dalšího poplatku. Berte prosím v úvahu, že také my objednáváme služby u našich dodavatelů a jsme vázáni termíny a stornopoplatky. Pokud zjistíte po provedené registraci, že se akce nemůžete zúčastnit, dejte nám to prosím vědět co nejdříve. Při zrušení účasti budeme účtovat stornopoplatky uvedené níže:     

  • při zrušení účasti do  10.3.2022    nebude účtován žádný strnopoplatek
  • při zrušení účasti v období od  11.3. do 20.3.2022      bude účtováno 25 % účastnického poplatku / osoba jako stornopoplatek
  • při zrušení účasti později, tj.od  21.3. - 25. 3.2022   bude účtován stornopoplatek ve výši 50 % účastnického poplatku
  • při zrušení účasti později než 25.3. 2022   bude účtován stornopoplatek ve výši 100 % účastnického poplatku
  • zrušení registrace bez poplatku je možné také do 48 hod. od registrace 

Ve všech případech je nutné písemné oznámení o zrušení registrace na email: musilkova@vidacon.cz nebo registrace@vidacon.cz.

3. COVID záruky

V případě nepříznivé Covid situace budeme situaci řešit přesunem akce na pozdější termín. V  tom případě budou mít všichni registovaní účastíci právo rozhodnout se, zda budou akceptovat nový termín či se rozhodnout pro zrušení registrace (bez poplatku).  


4. Platba registračního poplatku: 

Nejsme plátci DPH, uvedené poplatky jsou ceny bez DPH. 

Po obdržení Vaší přihlášky Vám bude emailem zasláno potvrzení o registraci spolu se zálohovou fakturou (100% registračního poplatku). Registrační poplatek musí být uhrazen v plné výši, dle splatnosti faktury,  nejpozději však 3 dny před termínem konání akce.

V případě, že registrační poplatek nebude uhrazen 3 dny před konáním konference, budete písemně upozorněni (na emailovou adresu uvedenou v registraci). Při registraci na konferenci budete vyzváni, abyste předložili doklad o zaplacení nebo poplatek uhradili přímo na místě v hotovosti. Platba kreditní kartou není možná!

5. Účetní náležitosti: 

Finální faktura/daňový doklad Vám bude zaslána automaticky po zaplacení registračního poplatku a to elektronicky na emailovou adresu uvedenou v registraci. V případě, že je v registraci uvedena kontaktní osoba, faktura přijde na tento email.  Poštou posíláme daňové doklady na vyžádání. 

7.Osobní údaje a pořizování fotografií na konferenci

Zasláním registrace účastník souhlasí s použitím osobních údajů fyzickou osobou Mgr. Marcela Musílková, IČO: 71304819 dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Účastník bere zároveň na vědomí, že během konference pořizujeme fotografie, registrací na konferenci účastník souhlasí s tím, aby byly během konference pořizovány fotografie a ty dále používány k marketingovým účelům. Pokud si nepřejete být během konference fotografován, prosím dejte nám to vědět.  

Kontatkujte nás: 

V případě jakéhokoliv problému s registrací, zálohovou fakturou či dalšími dotazy nás prosím kontaktujte: 

Marcela Musílková 
Tel: 737130932
musilkova@vidacon.cz